/*

Słoik mięśni

*/

Wczoraj podaliśmy Wam wskazówki jak mądrze przybierać na masie mięśniowej (artykuł tutaj). Dziś podamy Wam czego do tego użyć :)

Przedstawiamy słynny MUSCLE JAR, czyli słoik mięśni.

Ze względu na mieszankę, która się nim znajduje, jest bardzo zdrową, wysokokaloryczną przekąską polecaną budującym masę mięśniową.

Przepis:

Bierzemy słoik i wrzucamy po kolei np. po 50g albo po prostu garść.

  • orzechów włoskich
  • pistacji
  • nerkowców
  • fistaszków (orzechów ziemnych)
  • suszonej żurawiny
  • suszonych moreli
  • pestek dyni
  • pestek słonecznika
  • sezamu
  • rodzynek
  • migdałów

Możecie dorzucać oczywiście wedle własnego uznania, np. suszone figi, kiwi, inne rodzaje orzechów czy co kto lubi. Postmodernizm pełną gębą! Dosłownie i w przenośni :)

Dawkowanie:

Wystarczy, że będziecie brali jedną garść dziennie. Można w wolnej chwili podjadać ze słoika, ale bez szaleństw, bo orzechy, choć bardzo zdrowe, są dość kaloryczne i ciężkostrawne.
VOILA! Oto i on.

muscle_jar

No to smacznego! :)